Zwroty
1/ Jak dokonać zwrotu / wymiany?
- zapoznaj się z informacjami na tej podstronie, a następnie
- wypełnij formularz zwrotu online klikając w przycisk na dole strony.
2/ Ile mam czasu na zwrot / wymianę towaru?
Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
3/ Jakie są warunki? Mogę zwrócić każdy produkt?
- Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary.
- Ze względów bezpieczeństwa prosimy o zapakowanie produktu w sztywny karton (nie w kopertę) i wysyłkę kurierem lub paczką pocztową wraz z oryginalnie przymocowaną do wszywki kartonikową etykietą.
- Pamiętaj aby w paczce umieścić uzyskany numer RMA lub numer zamówienia - po tym będziemy mogli zidentyfikować Twój zwrot.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
4/ Jaki jest adres do wysyłki?
Aby zwrócić lub wymienić towar należy go wysłać na adres:
MAGAZYN TALYA
ul. Poniatowskiego 5/2
87-100 Toruń
tel dla kuriera: 791999470 ; email: kontakt@talya.pl
UWAGA! ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH POD TEN ADRES NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIŚCIE.
5/ Ile będę czekać?
Wymiany wysyłamy w miarę możliwości natychmiastowo.
Zwrot pieniędzy zostanie zrobiony do 14 dni od odebrania przez nas paczki.