1/ Jak dokonać zwrotu / wymiany?
  • zapoznaj się z informacjami na tej podstronie, a następnie
  • wypełnij formularz zwrotu online klikając w przycisk na dole strony.

2/ Ile mam czasu na zwrot / wymianę towaru?

Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.

3/ Jakie są warunki? Mogę zwrócić każdy produkt?
  • Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary. Prościej mówiąc - produkt musi być czysty i nadawać się do ponownej sprzedaży :).
  • Ze względów bezpieczeństwa prosimy o zapakowanie produktu w sztywny karton (nie w kopertę) i wysyłkę kurierem lub paczką pocztową wraz z oryginalnie przymocowaną do wszywki kartonikową etykietą i dokumentem zakupu (faktura). Komplet dokumentów znacznie przyspieszy procedowanie zwrotu / wymiany.
  • Pamiętaj aby w paczce umieścić uzyskany numer RMA.
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
4/ Jaki jest adres do wysyłki?

Aby zwrócić lub wymienić towar należy go wysłać na adres:

TALYA
ul. Krzemieniecka 7
54-613 Wrocław
numer dla kuriera: 713-317-600
email dla kuriera: kontakt@talya.pl

UWAGA! ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH POD TEN ADRES NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIŚCIE.

5/ Ile będę czekać? 

Wymiany wysyłamy w miarę możliwości natychmiastowo. Jeśli towar, na który chcesz wymienić jest niedostępny - doszywamy go.
Zwrot pieniędzy zostanie zrobiony do 14 dni od odebrania przez nas paczki.