1/ Jak dokonać zwrotu / wymiany?
  • wypełnij formularz zwrotu online klikając w przycisk na dole strony - jest on obowiązkowy do prawidłowego przebiegu zwrotu.
  • umieść w paczce (można też napisać na paczce - w widocznym miejscu) uzyskany numer RMA lub numer zamówienia - po tym będziemy mogli zidentyfikować Twój zwrot. 
2/ Jakie są warunki? Mogę zwrócić każdy produkt?
  • Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary.
  • Ze względów bezpieczeństwa prosimy o zapakowanie produktu w sztywny karton (nie w kopertę) i wysyłkę kurierem lub paczką pocztową wraz z oryginalnie przymocowaną do wszywki kartonikową etykietą. 
  • Pamiętaj aby w paczce umieścić uzyskany numer RMA lub numer zamówienia - po tym będziemy mogli zidentyfikować Twój zwrot!!!
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
3/ Ile mam czasu na zwrot / wymianę towaru?

Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.

    4/ Jaki jest adres do wysyłki?

    Aby zwrócić lub wymienić towar należy go wysłać na adres:

    TALYA/ StoreIt
    ul. Łąkowa 7b
    90-562 Łódź
    tel dla kuriera: 517 943 455 ; email: kontakt@talya.pl 

    Rekomendujemy zachowanie numeru listu przewozowego nadanego zwrotu. W przypadku m.in. zagubienia przez przewoźnika paczki, pomoże nam to zweryfikować jej status. Dodatkowo łatwo będzie można sprawdzić kiedy przesyłka do nas dotarła. 

    UWAGA! ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH POD TEN ADRES NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIŚCIE.

    5/ Ile będę czekać? 

    Wymiany wysyłamy w miarę możliwości natychmiastowo.
    Zwrot pieniędzy zostanie zrobiony do 14 dni od odebrania przez nas paczki.