Zwroty zamówień
Jak dokonać zwrotu / wymiany w sklepie Talya.pl?
- Wypełnij formularz zwrotu online klikając w przycisk poniżej - jest on obowiązkowy do prawidłowego przebiegu zwrotu.
- Umieść w paczce (lub napisz na paczce - w widocznym miejscu) uzyskany numer RMA (numer zwrotu) lub numer Twojego zamówienia - po tym będziemy mogli zidentyfikować Twój zwrot, kiedy dotrze do naszego magazynu.
- PayPo: Prosimy w formularzu zwrotu wpisać numer zamówienia otrzymany w mailu potwierdzającym zamówienie z naszego sklepu, zaczynający się od #
Jakie są warunki zwrotu? Czy mogę zwrócić każdy produkt?
- Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary.
- Ze względów bezpieczeństwa prosimy o zapakowanie produktu w sztywny karton (nie w kopertę) i wysyłkę kurierem lub paczką pocztową wraz z oryginalnie przymocowaną do wszywki kartonikową etykietą.
- Pamiętaj, aby w paczce umieścić uzyskany numer RMA lub numer zamówienia - po tym będziemy mogli zidentyfikować Twój zwrot
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Ile mam czasu na zwrot / wymianę towaru?
Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt w okresie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
Na jaki adres mam odesłać zwracane zamówienie?
Aby zwrócić lub wymienić towar należy go wysłać na adres:
TALYA/ StoreIt
ul. Omłotowa 23
94-251 Łódź
tel. dla kuriera: 517 943 455
email: kontakt@talya.pl
Rekomendujemy zachowanie numeru listu przewozowego nadanego zwrotu. W przypadku m.in. zagubienia przez przewoźnika paczki, pomoże nam to zweryfikować jej status. Dodatkowo łatwo będzie można sprawdzić kiedy przesyłka do nas dotarła.
Ze względów logistycznych nie ma możliwości dostarczenia przesyłki osobiście.
Ile będę czekać na wymianę produktu?
Wymiany wysyłamy w miarę możliwości natychmiastowo, w zależności od dostępności produktu w naszym magazynie.
Ile będę czekać na zwrot środków?
Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas formularza zwrotu. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zleceniem zwrotu środków do momentu otrzymania przez nas paczki zwrotnej, jeżeli jej zwrot nie zostanie dostarczony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas formularza zwrotu.
W przypadku niewypełnienia formularza zwrotu online, za dzień przyjęcia zgłoszenia o chęci odstąpienia od umowy uznaje się dzień otrzymania papierowego oświadczenia odstąpienia od umowy dostarczonego wraz z przesyłką zwrotną do magazynu.